maandag 5 oktober 2020

Bon Weekend...(zon)dag 7 (04-10)

Kan het toch niet helemaal laten dus hier komt de zondag. Zondag is standaard, als het seizoen daar is, een dag van de voetbal ⚽️ (kijken). Met een tijdsvertraging van 6 uur heb je niet het besef dat als er een paar mannen om 09:30 Willem II - Feyenoord zitten te kijken, dat dit voor de competitie is. Het staat dan al 1-1 en ik maak me druk om mijn croissantjes en mijn uitsmijter. Another day @ the office.

We besluiten na het ontbijt nog even te plonzen in het zwembad alvorens onze kamer wordt schoongemaakt. Om de 4 dagen; ik zeg goed geregeld. Tijdens die schoonmaak zijn wij te vinden On The Beach (Chris Rea, red.) 

Het thuisfront zal het iets minder leuk vinden maar we gaan de nodige foto’s maken voor in het plakboek. In het zand. Op het zand. In de zee. Met bal. Zonder bal. Iets verder in de zee en zelfs een selfie met z’n vieren. Het kan allemaal en het weer is goed. Maud vindt het ook prima en vermaakt zich prima in de zee en in het zand. Twan vermaakt zich ook prima en met een zwembril is het druk vissen 🐟 🐠 spotten 🎼Take me Back were i belang. On the beach. 🎶🥰


Terug bij het appartement, na de chipjes, nog even plonzen en dan opmaken om deze dag af te sluiten bij Hemingway. Niet omdat het moet, maar omdat het kan.  
Het is ook hier in Curaçao dieren dag maar ik besluit toch om aan de spareribs te gaan! 🐷Maud krijgt bij binnenkomst al een glas appelsap (yes zonder ijs) en wij krijgen een tafel aan het water.


En net terwijl je denkt dat je alles gezien hebt, komt daar de plaatselijke hang jeugd op een waterscooter (Toet Toet toeter) het strand op gesjeesd. Mogguh mannen. Het bezoek is echter van korte duur. Volgens mij zijn ze van dergelijk gedrag niet gediend hier. Fijne avond Dushi’s


Tot zover, tot morgen.



















 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten