vrijdag 25 september 2020

Mag ik op reis?

Een vraag waar ik tientallen jaren niet over na hoefde te denken. Mag ik op reis? Een vraag die vandaag de dag actueler is dan ooit. Wachten op een uitslag.😅 Het lijkt wel of ik examen heb gedaan voor de middelbare school.....#wachtenduurtlang

Het antwoord voor onze reis gaat komen als ik gebeld wordt door onze huisarts. De uitslag is binnen en ik rij met gezwinde spoed om de papieren op te halen. De uitslag is positief.....eeehhh negatief bedoel ik natuurlijk! We gaan naar Curaçao! IET GIET OAN!! oftewel BON DIA en op naar Schiphol! Vandaag de koffers nalopen, dicht klikken en de laatste papieren uploaden/uitprinten. Morgen dus naar Schiphol en hopen dat de therapie gaat brengen wat we hopen dat het gaat brengen! 🐬



Geen opmerkingen:

Een reactie posten