zaterdag 3 oktober 2020

Bon dia en therapie dag 5!

De laatste dag van de eerste week. En wat voor een week. Sommige dingen moeten nog een beetje indalen of zijn nog niet helemaal ingedaald. Maar dat deze week indrukwekkend is geweest behoeft geen verdere uitleg....naar wij dachten! 

Het regent harder dan (ik hebben kan๐ŸŽถ๐ŸŽผ - Blรธf red.) eergisteren en dat duurt tot ver in de middag. Wat een water zeg. Straten zijn soms kleine beekjes geworden. Maar niet vervelend want het lijkt net een warme douche..... Parpalu niet mee verzelf maar de boel droogt snel! 

Sinds vandaag ben ik ook betrokken bij de sessie op het droge. Deze sessie(1/2 uur) voor het zwemmen met, is om meer contact met Maud en mij te maken en om te ontdekken waarom ze af en toe zo boos (op mij) wordt. En we gaan proberen dat ze op sommige momenten meer naar mij toe neigt dan naar Ester. Of Twan..

Na de sessie ging Maud naar het Dock en bijna zonder een ๐Ÿ’‹ zei ik: tot straks! Veel plezier. Hand in hand met Talina, zoals voorspeld...๐Ÿฅฐ 
We pikken haar weer op en na nog wat tips hoe om te gaan met haar gedrag, zeggen we: prettig weekend. Tis tenslotte vrijdag!
Na de therapie weer plonzen in het zwembad en Maud verteld in geuren en kleuren dat Kanoa Maud heeft gekust. De bedoeling was op haar wang maar dat vindt ze toch nog een beetje te eng. Een ๐Ÿ’‹ op Maud haar voet was voor nu het hoogst haalbare.


En terwijl ik dit zit te schrijven is het nog maar 19:30. Ik weet begod niet waar de tijd blijft maar hier gaan de wijzers met een extra gewicht de rondte in. Resultaat: gegeten, rondje gelopen, vrijmibo op het stand, ijsje gescoord (part of the ๐Ÿ’‹ deal met Maud ๐Ÿ˜‰), pyjama aan en medicijnen al op.


Zo direct nadat Maud in bed ligt nog even een samenvattend filmpje in elkaar flansen and then we’ll call in the day. 2 bier op en om 21:00 beginnen de luiken al dicht te vallen.... #wegevendejetlagnogevendeschuld


En als ik nog even om 20:50 door diverse FB posts heen scroll, kom ik langs het stukje van Jochem Meijer over: ‘normaal’. Dan moet ik direct aan een liedje denken nl.: ‘Vandaag’ van Baas B en Dennis Kroon.

๐ŸŽผZie hoe mooi het leven is
De liefde een gegeven is
Als niets vanzelf sprekend is
Krijgt alles meer betekenis.
Geniet maar van vandaag
Morgen is niet zeker
Als liefde je genezen kon
Was je morgen beter....๐ŸŽถ


Tot zover, tot morgen.


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten